3/13/2013

軟硬草蜢 GHVSSH 演唱會 ( 玻璃朱有幸出現其中)



一連十二場的" 軟硬草蜢" 演唱會, 我要等到第七場先有得睇( 等到頸都長). 之前一直有不少朋友說我與阿葛的合照在演唱會中出現於大銀幕, 今次終於有幸可以親身一看....





入場前去買紀念品, 今次比起上次少很多選擇. 我買了頭巾, 同限量版EP(個iphone5殼好靘架). 當然, 我梗係穿支持軟硬的" 白色" 入場啦. 



好多燈啦....


草蜢出場...對唔住, 我部相機唔夠zoom, 只可以映大銀幕比大家睇. 

軟硬出場啦!  減磅後嘅阿葛真係成個" 劉華" 噉樣.....




等足6年先可以再見佢哋係紅館做show.






個大LED芒好鬼靚.



成個台地版都係LED, 十分照顧山頂位嘅朋友



哩張相笑死我哋...



草蜢50週年構思海報....

 


高山青龍哩part我覺得係全晚最好睇....







阿Jan身型 fit 到呀....






到中間嗰段唱" 我們" , 我出場啦....去片啦....

軟硬草蜢各五人有五位fans的合照, 阿葛的fans代表是我, 好榮幸啦. 這張是我十四歲時跟他的合照...他也不過二十一. 

二十四年後, 他沒有多變....我呢?



這兩多年兄弟雖然曾經有爭拗, 但見近年他們和好又經常合作. 身位"軟硬"fans 是最開心的. 他們真是最有火花的一對. 



草蜢軟硬的多年照....



大家也沒有變啦....





不善唱歌的阿葛也有兩首solo....



最後一round, 軟硬在video 上拉票.




各位叫到聲嘶力竭, 結果最後一round以122分貝之高勝出.



好開心軟硬係我睇嗰場勝出.....Yeah! 


去到尾聲, 叫太多跳太多真係好攰啦.....但過了一個好興奮的晚上....



順帶一提, 今期" 東Touch" 也有軟硬草蜢專輯, 我們一班fans的合照也在其中啦....



玻璃朱 Bonnie


沒有留言: