3/13/2013

小狗狗被虐, 令"玻璃朱城"上了蘋果港聞版


見到小狗狗又再受虐, 真的十分悲憤, 做d噉嘅事嘅簡直連禽獸都不如. 哩d人下世投胎一定要做番動物比人虐待, 整斷晒d手腳, 嘗時下比人虐待嘅滋味!!! 我真係好憎哩d人, 正一人渣!!!


突然見到自己個blog名上咗蘋果, 佢係引述我之前嗰篇文"puru離奇死了", 哎...見到原來有人留意都幾開心, 寫blog真係可以口誅筆伐, 發表我們所想所感, 當然內容一定要寫得付責任啦, 因為亦是傳播媒體的一種.

但有得比我"簡"我寧願puru無死到, 無發生過件事, 我無寫到嗰篇嘢...
請政府及大家嚴重正視虐畜的行為, 救救無辜的貓貓狗狗.

11-8-06 蘋果日報小狗被折肢事件
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20060811&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=6209471

puru離奇死了

可惡的人類 (另一篇有關虐畜的文章)

沒有留言: