3/13/2013

與謝拉特共舞 Dance with Gerrard



相中尋我, 我D頭髮遮咗半邊面, 係我隔離背向鏡頭黑色TEE金髮坐係椅背嘅係STEVEN DAVIS





Steven Davis 史堤芬戴維斯

星期五, 約咗個女友人一齊去DRAGON-I 蒲, 嗶...十二點去到, 唔知點解多人到爆...
後來, 識咗個都ok靚仔(因為無咩靚仔), 叫STEVEN DAVIS. 佢同我講佢係富咸嘅球員...我先醒起係啦...有三隊英超嚟咗香港踢波...唔怪得多人到噉啦...
STEVEN仲介紹再好多隊友比我識, 有個黑鬼門將係噉問我我識唔識佢...我係鍾意睇波, 但我係曼聯FANS, 淨係認得曼聯同英格蘭D球員...真係識你老鼠咩...
STEVEN 同我講佢加入咗富咸只有一個月, 著25號球衣, 係北愛爾蘭人...我話以後我會支持佢啦, 仲問我幾時去英國可以搵佢(男人蒲緊時講D嘢千其唔好信), 又請我哋飲酒, 好好傾, 好開心...之後上網查過D資料, 原來佢係北愛爾蘭青年軍隊長, 剛由亞士東維拉以400百萬英鎊轉會至富咸, 今年只得22歲...
之後STEVEN行開在, 我坐咗係椅背上, 左眼眼尾成日見到有條友望過嚟, 我擰過去一睇, 原來係謝拉特. 嘩, 原來佢坐咗係附近都唔知...之後都仲有幾吓眼神接觸, 佢仲攞起D啤酒同我碰杯...
之後, 佢起咗身, 行咗過嚟企係我面前跳舞...噉我咪回應吓起身同佢對跳囉...估唔到佢跳舞好好睇...
後來, STEVEN DAVIS 番嚟, 見到佢同我跳舞, 同佢咬咗陣耳仔...之後大家都坐番低啦...眼見全晚, 佢淨係同個我一個女仔跳舞囉...有點受寵若驚...
之後一路飲, 一路玩...氣氛好好...醉醉地都唔見鬼咗DAVIS同我個友人...HIGH HIGH 地唔理繼續跳舞繼續飲...正想行去BAR台買多支香檳飲時, 又見到謝拉特係隔離, 佢又係買緊啤酒...佢即刻隊咗支啤酒比我, 十分有紳士風度, 我笑笑口同佢講咗聲多謝就行反埋位...唔知點解對住佢唔係好敢講嘢, 好驚人哋以為我因為佢出名而博咩噉...不過作為英格蘭FANS嘅我有個噉嘅經驗真係幾開心...
一路玩到人哋歌都停埋, 佢哋就自己係度唱佢哋D歌繼續玩...好鬼HIGH...好耐無試過係D.I玩到五點幾啦...VERY FUN...

沒有留言: