3/11/2013

【天香樓 】二五會"之靚太聚會



大閘蟹季節又來了, 據知今年大豐收, 靚蟹瘋擁至香港. 而每月一次的靚太們" 二五會" 聚會, 今次就由蘇太 Lilian 為我們安排這間是她跟老公的飯堂之選 " 天香樓". " 天香樓"我也不用多介紹吧, 是吃大閘蟹的一哥!講開"二五會", 並不是我們是" 二五女", 而是每個月第"二" 個星期"五"的聚會.....人數平時可達16人, 但今次, 只有六人有開....不過, 人少少更方便傾計....



好了, 因為蘇生蘇太的關係, 酒樓特別留了兩壺頂級花鵰給我們. 香味極濃, 酒身濃郁, 不用下話梅已經十分好味, 是我喝過最好的花鵰...但酒樓說這種酒平時只有極少量, 沒有經過調較, 全留給VIP. 所以, 不跟蘇太去也不會有機會喝到的....


先來些有名的前菜, 首先是"素鵝"


醉乳鴒


還有我最愛的" 椒鹽田雞腿" 勁好味.... ( 我們還笑說這道菜叫" 腿張開" .....)


靚太們吃有名的" 蟹粉翅" ( 希望她們可以支持環保不吃魚翅啦)



我支持環保不吃翅, 就改成" 蟹粉魚肚", 勁好味 . 但如果可以用碗上更好.  其實魚肚跟魚翅做起來真是一樣味道啦....希望大家也可以支持一下啦.


主角出場了, 一人一隻正宗陽澄湖大閘蟹, 每隻也有接近八兩. 好大隻.  


打開後, 香味四射, 其實我的蟹已經比她們的少膏了, 她們的真是好好. ( 永遠都是隔離飯香呀...)



最後還叫了兩位"蟹粉撈麵" 六個人分....份量也很多啦.....好飽啦.....



一班靚太們吃得很開心, 是晚每位$1500元 . 多謝蘇太為我們安排了一頓十分美味的蟹宴.

其實, 自己仍是喜歡在家裡吃大閘蟹, 價錢平得多, 可以吃多幾隻. 但, 天香樓的 VIP 花鵰真是一試難忘啦.....

玻璃朱 Bonnie



沒有留言: