11/15/2012

Shanghai F1 08 (2)


到比賽當日, 我哋12點幾到, 之後係vip條酒廊行行吓, 突然見到hamilton向住我行緊過嚟...我驚喜地叫咗"hamilton"一聲之後即刻走過去. 問佢可唔可以同佢影張相, 佢好nice話叫我係度等一陣做完訪問同我影...我咗同佢講我係四年前係澳門f3見過佢, 係佢嘅多年fans, 睇f1都係因為佢...佢即刻好開心. 仲唔理其他人, 停低同我影咗張相...好nice啦...'



I love u Lewis yeah!

係Mclaren's VIP Box 內做訪問

你好cute啦...


之後, 去咗法拉利個vip box外面, 聽到個女人話kimi會上嚟...即刻係度等佢...等到成點鍾佢終於出現...好靚仔啦...不過cool到爆, 唔理人唔望人...好似唔記得我噉(可能我帶咗黑超又放咗d頭髮落嚟)...好cool... >__<

之後又係pit lane walk, 哩個係kimi嘅車嘅工程師bebbe

Nat 同我同kimi架車影相

高華拉倫架車...

之後到車手巡遊時間....Nico Rosberg

Nakajima

Alonso

Hamilton

Two Finnish Kimi and Hennki

Nelson and Massa

朱庭萱
Bonnie Chu

沒有留言: