11/15/2012

F1 Singapore 2009


A380第一次搭

今年係第二年去新加坡睇F1, 因為上年去上海時識咗D F1 TEAM 嘅朋友, 佢整咗兩個PASS比我哋去睇, 仲係係RED BULL個VIP, 可以隨時縱橫PIT LANE, GIRD前後, 一個字, 正!



係PIT LANE 後面嘅RED BULL VIP, 我哋就係入面飲飲食食, 車手個房都係入面.

一去到就見到VETTEL, 我朋友介紹我哋識, 佢好NICE, 我仲同佢講我好欣賞佢, 好係好有才華嘅車手.

咸美頓嗰晚有BEYONDCE同佢女友嚟睇佢...

咸美頓女友NICOLE, 真人好瘦. 我同佢講我係佢男友BIG FANS :) 佢同咸美頓老豆一齊, 我仲走咗去同ANTHONY打招呼, 佢話佢仲記得我上年係AMBER 見過. 之後一埋人走過去同佢講嘢, 算時阻住佢就走開咗.



最後一年, 同佢映張相留念...



Mark Webber兩日都好NICE, 見佢成日同人個老女人一齊, 以為係佢阿媽...點知原來係佢老婆...唔怪得要出去玩啦...




正面撞到KIMI, 佢望咗我成5秒, 我相信佢認得我(話晒上年同佢玩咗成晚), 佢無主動打招呼, 我都無...




哩個就係我朋友RED BULL TEAM 嘅KENNY 啦.

古達叔好好人, 佢老婆好靚好高貴.



沒有留言: