11/15/2012

北京08奧運之旅 (2)


奧運旗跟長城及國旗互相輝映




第二日星期日17號嘅賽事係下午4點舉行, 由於前晚出外晚浦, 去工體西路cargo 同 jojo banana浦, 結果大家都瞓到成點幾, 食少少嘢就起行啦...的士上, 經過奧運村, 哩d屋係參賽選手住嘅...好近d場館...佢哋張d國旗掛晒係個窗度...

奧林匹克網球場主場館...

入到去時打緊女單決賽, 好好睇好緊張...我哋個位置好正...

嘩...我偶像拿度出場啦....好有型啦...隻手瓜...

佢中場換衫時即刻映低...身型勁正又好波...睇到女球迷流晒口水...haha

我身後個一點紅色就係佢...雖然我哋相隔幾十米....

成為遙首個西班牙攞的網球金牌...

順利打抵對手攞咗奧運金牌...yeah!

男單三甲...拿度亦從此成為網球一哥

女子雙打季軍嬰子, 鄭潔...中國加油!!!

女雙冠軍威廉士姊妹

女單三甲全由俄羅斯包辦...勁!

睇完網球成8點半, 哩三千蚊都幾抵睇...睇咗4個幾5個鐘...好肚餓啦...去到北京又點可以唔去東直門內街食"麻辣小龍蝦"啦??? 好鬼好美啦... 本人推介喺219號嘅"胡大"同195號嗰間(識去但唔記得個名)...唔食得辣嘅佢有唔辣, 但就算係麻辣佢都係麻多過辣....

最後一日去觀光, 去咗長城同十三陵...今次我係第二次去, 又係去八達嶺嗰段...但今次搭吊車上去, 行番落嚟...上次又係8月去, 去完後係本blog怒寫咗一篇"醜陋的中國人", 引起很大回響...但今次咗去, 真係完全變晒, 再無周地垃圾, 人們亦十分有秩序不再推撞....

今次可以寫番篇"為中國以傲"了...

烽火台入口窄, 上次去各人你推我撞, 今次井井有條地左落右上...大見中國人在短短兩年間進步神速, 真的十分高興...
去完兩大景點後, 便去往機場回港了...今次北京奧運真的攪得十分出色, 人民質素亦大大進步...令我完全改觀...希望中國可以將美好的優點延續落去...真的十分慶幸自己最後作出決定去參與奧運...真的不枉此生...


朱庭萱
Bonnie Chu

沒有留言: