3/13/2013

巴里島滑浪之旅08


六月嘅時候去咗bali成十日, 對上一次去係05年11月. 住係NUSA DUA...嗰次係第一次去...感覺好差, 嗰個AREA D嘢好難食, 地方又唔靚. 去KUTA BEACH 滑浪又唔好玩...仲同自己講話以後唔去...今次, 因為六, 七, 八月係滑浪HIGE SESSON, 經一個住係嗰度一年嘅好朋友提示, 今次又轉去SEMIYAK哩個AREA住...結果, 真係愛上咗巴里啦....


我哋間房個大廳同飯廳...仲有OPEN KITCHEN...
我哋住嗰度叫"SENTOSA VILLA", 喺SEMIYAK...由機場坐20分鍾車到...佢哋有專人機場接送...佢有38個VILLA, 全部有獨立泳池...佢哋D一房POOL VILLA滿晒...結果UPGRAD我哋去 3 BEDROOM VILLA, 但收一房價錢...GOOD!! 一晚大約係HKD$2900...以POOL VILLA嚟講, 算OK...

房內入口有魚池

房內泳池, 算幾大...
主人睡房

主人房內的浴室...


I LOVE SURFING!!!
去BALI, 7, 8, 9月正係滑浪嘅HIGH SESSON...其實6月頭去係最好, 因為有D酒店未收HIGH SESSON價, 但D滑又正...如果6月中後去, 價錢貴好多...
兩年前去過BALI, 買咗塊6'3嘅滑浪板, 之後好難STAND UP...今次帶埋去比番嗰間SHOP換, 估唔到佢仲認得我...結果加少少錢換咗哩塊7'尺嘅全新滑浪板之後, 次次都企到起身, 好有滿足感...去咗KUTA BEACH 滑浪....YEAH!!!

上次去BALI無啖好食, 今次就搵到好多好嘢食...佢D SNAPPER(立魚)好出名...係香港都好少食...去到首先仲係 "KUDETA" 試佢嘅SNAPPER刺生...嘩...好鮮甜!!! 同香港D差9班...比日本某D立魚仲好味...RED SNAPPER一定要試...佢D日本魚生都好OK...當然唔夠日本同香港好, 但我都好有驚喜...

"BLUE OCEAN RESTAURANT" 嘅 原條 GIRLL RED SNAPPER...勁好味. 好JUICY個汁又正...哩間餐廳又平又好食...兩人海鮮晚餐$300有找...佢D TUNA CAPACCIO都好正...


其中一個SURF SPOT 係" DREAMLAND", 哩個沙灘係個CLIFF到, 好靚, 但當日D浪好大, 對我哩D BEGINNER 嚟講真係有D難度...

DREAMLAND

好靚...

我哋租咗架全自動電單車, 每日都係HK$50...好抵...揸住周圍去好FREE...去完DREAMLAND 滑浪之後直接去埋 JIMBARAN BAY 食海鮮...佢嗰度好多 SEAFOOD RESTAURANT...

JIMBARAN BAY FISH MARKET

我哋選咗間餐廳叫"MENEGA", 好多人...仲有好多香港人...

學人影藝術相...都幾靚...HAHA

環境一流...

佢D海鮮全部係GIRLL...哩個蜆好食...

魷魚一定要叫...勁好味...

大蝦...GOOD...

我哋亦租咗隻遊艇, 去咗一日boat trip, 叫 Lembongan Island. 早上9點出發...係我哋resort安排嘅...
我哋隻艇有500馬力, 45分鍾就到...平時d船要成個半鍾以上啦...

藍天碧海, 好靚啦...我哋首先fishing, 不過釣唔到魚...好彩唧, 費時殺生...

d島仔好靚呀!

哩舊石個樣好得意...

好正!!!
晒黑d晒黑d...哈哈!
捉唔到魚, 結果去咗snoking, 有d魚睇喎!!! 唔錯...本來想diving, 不過朋友唔想無計...可能有機會見到sun fish啦...好罕見!!!

去咗哩度叫mushroom bay...好靚...

之後係泊咗係度食午餐...
上咗岸, 影番我哋隻艇...
玩到3點幾, 回家囉!!! 好開心...曬到變咗燒豬...

哩到叫 KU DE TA, 去BALI一定要到...一間beach bar但係好出名...黃昏景色一流...個灘都可以surf...仲有double six disco, Hu's bar, living room...全部仍出名chili out 浦點...

最後一日surf...

快樂時候過得特別快, 又係時間講bye bye!!!

夕陽無限好, 只是近黃昏...kuta beach最後一日個sunset好靚...

哩晚, 我哋去過全bali最出名嘅餐廳食飯, 叫Kafe Warrisan, 係食法國菜嘅...位於seminyak, 記得要book位...

個頭盤好正...


間餐廳都唔平, 兩個人開支酒都成千蚊...不過值得一去...但佢個steak就麻麻...
我而家已經好掛住bali啦....xxx

朱庭萱
Bonnie Chu


沒有留言: