8/30/2013

【醉香鮑魚】食譜





一向醉香也可以用現成的醉雞汁去浸醃,但當然隨自己喜好去調味更加好啦.這味前菜,又簡單又大體又好味!做法就是那麼簡單.





材料:

鮮鮑魚 --- 1斤(約14隻)
 
醃料:

糟鹵 --- 300ml
紹酒 --- 150ml
鮑魚汁 -- 1湯匙
雞汁 --- 1/4 茶匙



1)鮑魚去殼洗淨.


2)用60度水浸煮鮑魚25分鐘至熟.隔水拿起.這樣低溫煮飽水才會軟滑(你亦可用最小火煮5分鐘再焗10分鐘)。煮熟才再擦洗!


3)鮑魚可底部界花,再加入所有醃汁,放入雪櫃浸過夜,即成.



4)切好的鮑魚再加入所有醃汁,放入雪櫃浸過夜,即成.




So easy !!!你還可用這個汁去浸蝦,雞蛋啦.一樣好好味!!!

Tips:
1)糟鹵及花雕可加多點,一定要蓋過鮑魚,糟鹵份量一定要多過花雕,否則會苦。比例約是1:0.5!
2) 想再煮稔身點,亦可用以下方法:凍水放入去了殼的鮑魚,用中火煮滾水後,馬上調至最小火煮5分鐘,再繼續蓋蓋焗15分鐘。之後才刷洗鮑魚身。洗乾淨後不用浸冰水,直接落酒及調味料浸過夜!超級稔身的鮑魚即成! 
3)糟鹵可在上海雜貨店買,或惠康百佳亦有一枝叫「香糟露」。
4)浸的時間亦不要過長,否則可能會鹹。 


玻璃朱 Bonnie


3 則留言:

CC 說...

請問用60度浸煮,係一路開火keep住60度,定係煲到60度就熄火,然後浸煮?

玻璃朱 Bonnie 說...

視乎水溫!無跌就唔駛開火。

CC 說...

謝謝!